8 Apr

Hello!

Ik zie dat ondanks dat ik nooit meer iets plaats, ik toch nog wel bezoekers heb. Dat verbaast me, ik dacht namelijk dat ik jullie kwijt was haha! De reden dat ik niet meer blog is dat ik het op het moment druk heb en een tijdje geen zin erin heb gehad, maar ik kom terug. Weliswaar niet alleen en ook niet op deze blog, maar ik kom terug! Dit keer start ik samen met Charmain een blog. Ook zij heeft geen zin om elke dag te bloggen en we hopen zo elkaar op te vullen zodat er toch vaker artikelen online komen. Ook lijkt het ons natuurlijk superleuk om dit samen te gaan doen. We zijn beste vriendinnetjes en we both love make up! We moeten nog een domeinnaam registreren en eerst nog belangrijker: een naam verzinnen! Wanneer wij een blog online hebben staan zal ik hier natuurlijk meteen een link plaatsen.

xx.

Angela

Geef een reactie

